Dr_BASS Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Tenkte å legge inn en tråd på dette forumet også (har fra før en tråd på vacn forumet), hvis den virker litt copy and paste er det fordi den er tatt rett fra den andre tråden min, men det overlever vi vel. Noen kjappe fakta om prosjektet mitt: Bilen: 91mod ca 190 000km Servicehefte fra Tyskland importert i 2001. Skinn og klima(kompressor er tatt bort) Motor: 3B Spm råder nedreide org.stempel 8,8 komp balansert og vektjustert bunndel råeste Sachs trykkplata og 6 pads carbotisk sinterlamell Skinne porta og overhalt topp Cota eksosventiler, hardere ventilfjærer, titan retainers, shimsa lach caps Jonus kammer med justerbare kamdrev Furans grenrør Furans snudd innsug Forge intercooler ombygd lmm Jonus 550hk programvare og innebygd 3bar mapsensor 044 pumpe i tank 920cc dyser Aeromotive bensintrykk regulator 034 motorsport fuelrail 034 motorsport fuel line kit Ferrita rustfri eksos med 3 V-bånd klemmer. Flexibend etter 3,5" DP. Turbonetics super 60 turbo 034 motorsport tur\retur turbo kit. Msd tenningsforsterker og coil liten setrab oljekjøler Understell: sandblåst og lakkert (lakkert motorrom, innerskjermer, under ++++) powerflex foringer i bærearmer,diff og stabstag aluforinger i traverser 034 motorsport motor- og girkassefester 4 nye hjullager Nye endeledd Nytt H&R justerbart Whiteline stabstag Furans topplager Nye 9x18 felger Bremser: Cayenne turbo calippere 345mm S8 skiver hjemmelagde braketter stålomspunnede bremseslanger Alt nytt Rs2 bremsesylinder Karrosseri: Nye linselykter nye Rs2 speil ny orginal sort grill Interiør: RS2 stoler RS2 instrument Skal også handle inn ny wastegate, turbotrykksmåler, silikonslanger til vann uten uttak for ekstraradiator, ny styresnekke med 2,5 runder istedenfor 3,5, større bakbremser, muligens ny radiator i aluminium, en 044 pumpe i motorrom, eksostemp måler og bredbåndslambda++ Vurderer også å koste på meg en hellakkering og datasprut med ny mapping. Nå er det vel egentlig bestemt at det blir datasprut da jeg er drit lei av å tukle med motronicen. Må også ut med motor for ørtne gang for å prøve å finne ut av clutchproblemet (får den ikke til å løse ut), regner med jeg kjøper en 2 eller 3 plata tilton clutch istedenfor den jeg har nå Det spørs hvor mye fremgang det blir på bilen fremover da jeg må pendle stavanger/oslo for å få skrudd Noen bilder: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jaja. Jævla skrytepave. Men du er tillgit når du kommer og henter meg og tar meg med på en tur neste gang du er på hjemmebane da:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Det skal jeg gjøre, blir vel rundt juletider, få inn en tilton clutch. Men jeg må ha vinterdekk og det er ikke billig i 18", så regner med du sponser meg ;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Kunne lånt mine da jeg tviler sterkt på at jeg selger dem med bilen. Men de vil jo uansett ikke passe da det er 16". Men da hadde du hvertfall hatt dekk som holder deg på veien:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Vinterdekk har jeg da liggendes men ikke i 18" som er det minste jeg får på bilen. ;) Blir det noe salgs snart eller? Ser fram til at du kjøper en viss 600hk s6 og begynner å gjøre gatene utrygge Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Får meldinger i hytt og pine. Men som jeg har sakt til deg før så lurer de enten på innbytte ellers byr de mindere enn minsteprisen min. Og da beholder jeg den heller selv. Men går og krysser fingere for at vi begge kan leke oss litt rundt juletider:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ble nice den der ^^ Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 wow - du er sjefen Dr. BASS! :afro Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Bevis for at bilen faktisk har vært på veien og kan kjøres når som helst (dog uten clutch) ;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Bilen selges nå se autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1998528 Noen filmer: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg