Chosen Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Hvor store kan høytalerne som står i dashet være ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 4"... Med litt moding kan du får 5" oppi.. Det gjorde jeg på den gamle Golfen... Med ENDA mere modding kan du få 6" osv ;) Siden du allerede har dashbordet løst ville jeg bygget et par 5" inn. Skjær til hullet, smør på med noiskiller.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Regner med du har golf 2 utfra signaturen.. ? Da er det ikkje stor greiene. Ikkje 4" ein gang desverre. Så å få oppi nokon fulltone der er håpløst. Men 1 mellomtone dome eller diskant går jo fint. Hugsar ikkje akuratt, men trur eg målte elementet i ein slik bil til 3" ein gang... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Pappa sku bare kjøpe noe dritt til meg til fra biltema før jeg får meg ordentlig annlegg sa han... Har 2 Jbl ett eller anna i hattehylla.. Veit a faen hvordan type osv ... Så skal ha dem bare til jeg får meg et skikkelig annlegg, men fixer nok opp bilen helt først .. Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Når du først har det jævla dashbordet ute.. Og det er 2 år til du får lappen, hadde jeg fiksa skikkelige høytalere NU..... Du vil angre om 2 år.. Tro meg... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Jeg vet ikke om det er forskjell fra golf til golf, men i min var det hvertfall 3,5" høytalere. Jeg kjøpte høytalere hos bilradiospesialisten, 3,5" Lightning Audio. Billig og bra (?) :) Dette står om dem: Lightning Audio B1.35.2 Artnr: B1.35.2 Beskrivelse: 3,5" coaxial full range høyttaler to-veis Polypropylene membran Mylar dome diskant Spesielt beregnet på utskifting av bilens originale høyttalere. Denne spesielle størrelsen passer bl.a. inn i eldre Fiat, Saab, Seat, Suzuki og Volkswagen. F.eks. VW Golf II Pris Kr. 295,- (for to stk) Url: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=605 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Cheron 4"... Med litt moding kan du får 5" oppi.. Det gjorde jeg på den gamle Golfen... Med ENDA mere modding kan du få 6" osv ;) Siden du allerede har dashbordet løst ville jeg bygget et par 5" inn. Skjær til hullet, smør på med noiskiller.. Høytalerene er 3,5 " org ... vil gjerne se bildere av hvordan det ser ut med 5 " der ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Skal se om jeg klarer å få tak i... Det må jo en del modding til da.. Men er drittøft når det blir gjort skikkelig... I Den gamle Golf 3'en min er det 4" Fosgate.... Sitter i enda.. Er x'n som har'n... Har og sett 5" i bilstereobladet og i Motorsport... Husker ikke nr. Men har det hjemme... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Hva med å kjøpe et ordentlig frontsett? Som f.eks et Focal Polyglass 165V2. Dette er med 1" dome diskanter og 6,5". Så legger du 1" dome'ne oppå de gamle orginalhøyttalerne framme i dashen.. Det blir bra. Så lager du sparkepanel eller bygger 6,5" i dørene. Er jo ingen vits å skaffe seg et midlertidlig anlegg når det er 2 år til du skal bruke bilen for fullt! Bedre å bare vente litt, å gjøre alt ferdig og klart. Og kjøp deg et nytt dashboard da? :) Golf 3 eller Corrado Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg