Gå til innhold

Mistet familiemedlem, trenger hjelp! (katt)

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Emil katta mi va borte i 1mnd kom hjem til slutt, va sikker på at han va dau jeg, men en dag kom ha plutselig hoppan inn vinduet å villa ha mat.. vi fant ut at han ha holdt til i barnehagen å fått leverpostei, til å men ei katt blir jo lei av samme maten også..

Forza motorsport 2 geek

Gamertag: Wheelsman

Fav bil: Nissan silvia s15

 

Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se at det finnes flere kattemennesker her.. :)

 

Hadde ikke bekymra meg enda hvis jeg var deg, Sugekopp. Har 2 katter, de kan være borte flere uker om gangen. Samme om det er sommer eller vinter og -35. Katter klarer seg bedre enn de fleste andre levende skapninger, de har en fantastisk evne til å tilpasse seg situasjoner.. Et kjent faktum er at katter vanligvis oppholder seg i nærheten av hjemmet når de er ute, så strategien min når jeg savner katten(e) er å styre litt utenfor huset til de får øye på meg :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at min ble veldig syk stakk hun av for å være alene (hvor nå enn sykt det høres ut), men kom tilbake 1 uke senere syltynn og svak. Siden har hun tatt seg noen tredagersturer, men alltid kommet tilbake igjen.

 

Hun har fått konstantert kreft, men etter hva dyrlegen sa har hun det ikke vondt siden vi gir henne medisiner, og frankly vil jeg ikke putte henne i søvn siden jeg har hatt henne i 10 år :(

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

devils. den er kjip. 10år er lenge og å få et sykt dyr du ikke kan gjøre noe med er vel værst!

 

Katter vet jeg oppholder seg VELDIG nærme om de f.eks faller ut av vinduet! kjenner til forrige katta mi, når han datt ned fra 4 etasje var han aldri mer enn max 20m unna. og da er det kun muttern som kunne rope på han. ingen andre hørte han på!

 

Jeg tenkte jeg skulle ta en lete runde rundt her å sjekke mens det er lyst

 

problemet er at det er mye syke mennesker i samfunnet som koser seg med å ta livet av dyr å. man veit aldri når man ikke har sett'n på lang stund!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis katta heter Cossie (aka Cosworth?) Kan det hende det har vært noen langfingra personer her innom garasjen din og buffa cossien!

I så fall er den enten solgt i deler, eller dukker opp på Gatebil med ny farge.

 

Neida, men håper du finner katta di. Er kjipt når man mister kjæledyr!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Har hatt 2 innekatter (KUN inne), ene døde av kreft for et par år siden, 16 år gammel, mens den andre døde nå i sommer av nyresvikt, 18 år gammel. Trist, men man kommer over det etterhvert. Har nå en ny en av samme slag som ble 2 år i september, kosesyk som få...

 

Håper og tror du får tilbake katten i god behold!

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker nesten som vi har funnet kryptonitten til RDL her ;)

 

Har selv en hund og 2 katter. Uff,noen ganger så skulle jeg ønske man ikke var så glad i dyr egentlig. Vi driver å ser etetr nytt sted å bo i Jessheim-Eidsvoll distriktet,men det er ikke bare bare,når man har 3 dyr å ta hensyn til.Disse er jo da ikke innekatter ;)

 

Cossie kommer nok tilbake,er den forresten kastrert?

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Cossie kommer tilbake robert. beste katta jeg har vært borti... tror nok han er ute å får seg mus jeg ( dobbel betydning )

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår