Gå til innhold

Varme aparat Siera 2.0i 89 mod


Anysh

Anbefalte innlegg

nå har varme apparatet sluttet å virke

fungerer nesten som aircondison nå hehe

men har lurt på om det kanskje kan være at varme/kulde regulatoren ikke åpner spjelet ordentlig eller noe

 

Kan dette stemme?

er det noen som eventuelt kan lage en litten skisse på hvor dette spjelet er plasert?

Ford Siera 2.0i cl 89 - Vrak - Solgt

Volvo 744 GL 86 B230A - Dele bil

Volvo 744 GLE 85 B230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg kjøpte corradoen hadde jeg eksakt samme problemet, og det var midt på vintern så stressa no jævlig med å få det fiksa. bytta termostatet og det hjalp ikke som sakt.. Til slutt feilsøkte vi på hvor langt det ble varmt på slangene ut fra kjølevæska og rett ved der den gikk inn i bilen så var den en ventil av noe slag som var tett, bare fjerna den og skjøta slangene sammen og har funka perfekt etter det =)

2000 Volkswagen Bora Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
når jeg kjøpte corradoen hadde jeg eksakt samme problemet, og det var midt på vintern så stressa no jævlig med å få det fiksa. bytta termostatet og det hjalp ikke som sakt.. Til slutt feilsøkte vi på hvor langt det ble varmt på slangene ut fra kjølevæska og rett ved der den gikk inn i bilen så var den en ventil av noe slag som var tett, bare fjerna den og skjøta slangene sammen og har funka perfekt etter det =)

 

det skal jeg prøve

har nå byttet vannpumpe og kjørt register rens

og det fungerte ikke så nå prøver jeg din versjon hvis ikke så går helle registeret

Ford Siera 2.0i cl 89 - Vrak - Solgt

Volvo 744 GL 86 B230A - Dele bil

Volvo 744 GLE 85 B230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nå er det fiksa

da jeg tok av slangen ut av varme registeret så var det helt tørt der

så jeg sylte først gjenom (feil veg) det fungetrte ikke, så spylte jeg andre vegen då kom det masse rart ut skal jeg si dere

fylte så opp med registerrens og spylte fram og tilbake til det ikke kom mere møkk ut

fylte opp med frostveske og du verden å varmt det ble

Ford Siera 2.0i cl 89 - Vrak - Solgt

Volvo 744 GL 86 B230A - Dele bil

Volvo 744 GLE 85 B230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår