Calenzo Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Kr.himmelfarsdag (les:fartsdag!) er bare en gang i året så det skal godt gjøres å bomme! heter vel i grunnen kristihimmelFARTsdag da så :P er det ute med lagunen senter eller noe sånn? er ikke så kjent i byen. flyttet opp i høst serru :afro hehe. har hørt om senteret :P kjempe. håper dere kommer med noe ordentlig volvo da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Er på Lagunen ja. Er www.MKIB.com som arrangerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpower Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 grise råå;) compomotive felger å greier ;) Siter Audi a4<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Vel, denne bilen er nå plukket ned og karosseriet er gått over i mitt eie. Felgene er havnet på en kompiss sin hvite 240 turbo og motoren går sikkert nedi en rød 740. Kommer nok en prosjekt tråd så snart jeg er klar med BMWen og kan begynne å gjøre det røde karosseriet til lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Enda en 240 larsen? Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hjerte og skjela kommer til å leve videre, men kroppen må nok byttes ;) Er mindre arbeid med den røde enn med den jeg har nå. Har blitt shabby etter hvert..Er mer en sleeper nå! Så nå kan det hende at 240 drømmen min endelig kan bli realitet :D (sett bort fra at jeg ikke får så mye hk som drømmen men) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Var den gamle 240en så ille, Larsen? Gitt opp salg? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Var den gamle 240en så ille, Larsen? Gitt opp salg? Den er blitt ganske ille etter hvert. Er rusta opp igjen der som jeg fjerna rust for noen år siden. Er ikke vits å bruke mye mer tid på den når jeg kan fikse nytt kaross. Jeg bruker bilen hver dag jeg, så ingenting i veien med den. Salget droppet jeg, fikk meg ikke til å selge den. Den blå er jo godkjent med turbo, så jeg kommer til å gi det en kjangs om noen vil kjøpe/hente det siden det er kaross med godkjent turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Er vell ikke høye salgsprisen på et rustent u-orginalt turbo-karosseri vell? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Slipper stresset med å godkjenne og kukke da :) Veldig enkenlt, bare å handle og skru som gjenstår ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Er vell ikke høye salgsprisen på et rustent u-orginalt turbo-karosseri vell? Nei så langt i fra! Ikke høye verdien for meg hvertfall. Men alt er jo bedre enn å skrote. Er jo 84mod så er jo rette karossen i mine øyner hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmelimme Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 rød 240 er pent med hvite felger...ser bra ut bilen din..:) stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Kimmeline, du burde kanskje lese litt hva som står i postene her. Hehe! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Grom bil detta:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Vel, denne bilen er nå plukket ned og karosseriet er gått over i mitt eie. Felgene er havnet på en kompiss sin hvite 240 turbo og motoren går sikkert nedi en rød 740. Kommer nok en prosjekt tråd så snart jeg er klar med BMWen og kan begynne å gjøre det røde karosseriet til lakk. Se hva som står her da folkens!! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg