asona_er_best Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 ja dem er alt for sladdete syns jeg, dem kan funke om man får på ei volvo 4:10 med 4link så slipper man å spinne seg helt bort.. er litt nærvøse biler i grunn. men opel manta cc, har jeg kjørt en gang og det sitter litt mere med ræva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 tja jeg kommer ned til neste år også bare med drivakslinger som holder å mere motor hviss d blir som dem sier med junior tilogmed 19 ;) så da blir poloen å bli sedd igjæn ;) (feila ganske grovt me drivakslingan i år) :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 nmk Elverum har fått landfinalen 2008.. hønefoss i 2009.. Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 hønefoss 09 skal det satses hardere enn til neste år.. hønefoss er en av favoritt banene, første løpet mitt, 2.omgang eneste med full pott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 der ska jeg å sattsen hardt for og få kjørt førsten gangen jeg kjørte der vannt jeg b finalen og så vannt jeg a finalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 stemmer det tveiten.. hadde jo 2.spor i b-finalen der jeg så jeg husker det.. kunne vært med å jaget i toppen i den finalen hadde det ikke vært for gramford og han med den svarte bluebird'n som tydeligvis var retnings blinde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 da må du bare være kjapper i starten da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 bilen slura på clutchen så det var ikke mye å hente i den bilen.. ryki motorfeste. dårlig clutch, dønn orginal med alt vakumstyring(K Motor) og gamle vinterhjul, så den gikk ikke fært Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 bilen slura på clutchen så det var ikke mye å hente i den bilen.. ryki motorfeste. dårlig clutch, dønn orginal med alt vakumstyring(K Motor) og gamle vinterhjul, så den gikk ikke fært Hvis den var så sleteten, hvorfor gidde å stille til start??=) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Hvis den var så sleteten, hvorfor gidde å stille til start??=) var ikke min bil, min bil skulle spares. ikke hadde vi testet bilen heller og jeg ga mer eller mindre faen for det var mitt første løp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 og jeg mangla ett hjul,klam kjøredress og ikke minst et halvtett luftfilter!. sov dårlig natta før gjorde jeg også! :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 var bare litt kødd da Tron:P :) veit den bilen din ikke akkurat var noe voldsomme greier! Men du kjørte bra til å ha så svøl bil, var å kikka på! måtte bare flire litt av dere to;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 ska bjørn ola kjøre junior eller senior til års Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg