duffie Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hei! :) Håper noen kan hjelpe meg med et problem jeg har. Har en 230E 1990 modell. Plutselig da jeg skulle ut og kjøre en morgen så jeg at ladelampen og de fleste andre lampene ved siden av lyste svakt. Jeg kjørte og tenkte at det muligens bare var en feil med instrumentpanelet siden ikke bare ladelampa lyste. Så gikk jeg tom for strøm og bilen stoppet. Byttet til NY dynamo og nytt batteri. Lampene lyste ikke lenger. Men så skjedde det samme igjen senere på dagen. Virket på en måte som om lampene kun hadde lyst pga dårlig strøm. Noen som har peiling på hva dette kan være? Ikke så kjent med mercedes, har den evt noen laderelèer eller noe sånt? Setter pris på all hjelp! TJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit_R Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hadde samme feilen på min gamle 230E en gang i tiden. Skiftet bare børstene på dynamoen jeg så fungerte den som en drøm igjen.Va dynamoen helt ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 ifølge hva han skrev så hadde han bytta batteriet og dynamo Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Høres nesten ut som det kan være en jordingsfeil et sted så det stjeles strøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Dårlig jording av selve bilen (alle lysene bak også lyser svakt når du bremser eller bruker blinklys, sikkert). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg