majlle Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg har et problem med instrumentbordet mitt. Lyset i instrumentpanelet fungerer ikke når motoren er på, men det fungerer når bare tenninga er på. Samme med oljelampa, den lyser hele tiden sånn svakt. Turtelleren viser ikke noe tegn til liv.. Er ikke interessert i svar som "skift instrumentpanel" Hvordan er turtelleren koblet? Bak instrumentpanelet er det to store kontakter på hver side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 kan virke som om det enten er lysbryteren eller tenningsbryteren! turtelleren er koblet opp med signal fra coilen det med oljelampa kan være defekt føler eller rett og slett defekt elektronikk i instrumentet, så da kommer det svaret du ikke ville ha... bytt instrument panel :P hehe men prøv sensor først, så tar du heller instrumentet i 3de rekke Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majlle Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Joda.. men hvilken terminal på coilen går til turteller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majlle Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 UPDATE: Nå har jeg testa med 3 forskjellige lysbrytere, og det er samme problem med alle. Når jeg skrur på lysbryteren uten å ha på tenninga, lyser det i dashen osv.. men med en gang jeg vrir om, så skjer det en kortslutning.. anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Tenningsbryter.. har den alltid vært sånn? ingen som har vært og herja med kontaktene til instrumentet? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majlle Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hvor er tenningsbryteren? Hvis det er den hvite dingsen i enden av tenningslåsen, så har jeg skiftet den.. Ingen som har herjet med noen ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 det er korrekt! da kan man utelukke den Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majlle Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 UPDATE: Det viser seg nå at hvis jeg tar ut lysbryteren, så fungerer turtelleren helt perfekt.. men som sagt.. da mangler det lys over alt :P anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 jeez... Høres ut som Houseys råd om å bare bytte hele skiten kanskje er like greit? Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majlle Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 >Hmm, noen i oslo\akershus som har et instrumentpanel liggende? Må nesten teste det før jeg kjøper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg