Gå til innhold

Gratis omregistrering - 1 dag for sein!!

Ranger emnet


Fres

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte en bil i går, alle papirer og forsikringer osv er tegnet i går. Nå viser det seg at den gratis omregistreringen som selges nevnte gikk ut i går?! Vi begge fikk sjokk da vi fant ut dette idag.

 

Vi har ringt firkantilsynet og de virker ikke positive i det hele tatt.

 

"Daaaa skulle du ha levert i går!"

 

MF

 

Hva gjør jeg?!

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre ikke mye du får gjort med dette. annet enn å betale Omreg.... har man gått en dag over så har man gått en dag over. egentlig litt synd igrunn at BT ikke er litt fleksible på dette.

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere skjønner vel at det må være en dato for slikt.

Hvis ikke kommer nestemann å sier at en kompis fikk dagen før, og slik fortsetter det.

 

Teit ja, men dessverre må det være slik.

 

Helt enig! Et sted må grensen gå, bare synd du fikk smake på det. :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette er vel ikke noe kundebehandleren kan gjøre noe med, enten han vil eller ikke, ettersom det er datastyrt(?) Dvs dataen "tillater" ikke gratis reg når det er gått over tiden.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette er vel ikke noe kundebehandleren kan gjøre noe med, enten han vil eller ikke, ettersom det er datastyrt(?) Dvs dataen "tillater" ikke gratis reg når det er gått over tiden.

 

Stemmer det, jeg spurte om jeg kunne få prate med noen overordnet i forhold til de som tar telefonen hos BT, men da fikk jeg beskjed om at det kunne jeg bare glemme!

 

Rart man blir provosert.

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?Går det an å omregistrere gratis innen 24timer?Det visste jeg ikke.Hvorfor gjør ikke alle det?

 

Det er gratis omregistrering i en viss tid etter at man har kjøpt bilen. Tror det er 2 måneder.

 

I dette tilfellet har bilen da blitt solgt etter nøyaktig 2 måneder, med omregistrering ble levert etter 2 måneder og 1 dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår