|plumbo Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hei ei vennine av meg har lyst på bora . lurer i denforbindelse på hva som er en standar feil på på disse bilene . rust, olje +++++ På forhånd takk :) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HairBall Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 har hatt min bora siden 1999 og har ikke hatt problemmer med enn standard slitasje. I løpet av denne tiden har jeg byttet bremser forran/bak, ny håndbrek-vaier(håndbrekket var for slakt), byttet kabler/tenn-hetter, den ene hadde sprekt, byttet dynamoreim. ellers bare standard slitasjedeller. Har fulgt alle servicer på mrk. verksted ingen rust eller oljeproblem hos meg, min bil står ute hele året også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Bora er en bra bil :D har hatt min i 1,5 år nå og ikke hatt noe spesifik problem med den. Jeg har diesel så den er veldig økonomisk og bruke,eie og kjøre. Fyller for 200kr da kan jeg kjøre i 2-3 uker uten bekymring. Ser du er fra Hamar, hvem er du og hvilken venninne er på jakt etter bora?? Mulig du har sett meg og min bora i hamars gater innimellom?? :morph: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 min bora er en 2000 model som da etter 7 år er 100% rustfri.. det jeg har skiftet er bare vanlige slite deler. veldig fornyd med denne bilen Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Bora er en bra bil :D har hatt min i 1,5 år nå og ikke hatt noe spesifik problem med den. Jeg har diesel så den er veldig økonomisk og bruke,eie og kjøre. Fyller for 200kr da kan jeg kjøre i 2-3 uker uten bekymring. Ser du er fra Hamar, hvem er du og hvilken venninne er på jakt etter bora?? Mulig du har sett meg og min bora i hamars gater innimellom?? :morph: det er ei kolega av meg her på lillehammer :) har nok sett den et par ganger ;) du har garanter sett meg og ;) ( blå corolla med sølv dekor og sota ruter med installbay i side ruta ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 det er ei kolega av meg her på lillehammer :)har nok sett den et par ganger ;) du har garanter sett meg og ;) ( blå corolla med sølv dekor og sota ruter med installbay i side ruta ;) Stemmer det. det er deg det ja. du som konkurerte/sto bak meg på gjøvik i DB drag da jeg kjørte Eclipsen. Men uansett kan du bare infomere hun om at Bora er en knall bil,beste bilen jeg har hatt. Til opplysning driver Mission her på forumet og vurderer å selge sin og den er nice !!!! (her egen tråd her på bilforumet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Stemmer det. det er deg det ja. du som konkurerte/sto bak meg på gjøvik i DB drag da jeg kjørte Eclipsen. den husker jeg ja :) ( btw stilte alene i klassa mi oh vant på gjøvik og det som var morsomt var at jeg spilte høyere enn de med flere og større subbere ;) ( 1 styk 12 " splx soundstream . ) på gjøvik ( før jeg bro kobla suddern spilte jeg 136, etteler anna mener jeg og huske målte på rudskogen ( da med riktig måleutstyr for db drag ) klokka den 140,2 åssen gikk det med deg foresten ??? Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Bora en en bra bil vil jeg si ja :) Hadd lite problemer med min. Var antydning til utenpårust ved forskjermene til meg. Dette på grunn av skvettlapper som har gnagd litt på lakken. Eller er det ikke noe. Hadd bilen i tre år nå, og eneste slitedel jeg har byttet er bremseklosser og to foringer bak:) Ang slg som Rayander nevner er vel dette egentlig dømt av, da bilen skal "under kniven" i vinter ;)Men boran er nok den mest driftsikre og vedlikeholdsfrie bilen jeg har hadd. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Er det ikke ganske vanlig med rust på "skinna" mellom rutene på bakdøra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Er det ikke ganske vanlig med rust på "skinna" mellom rutene på bakdøra? Jo, det kan forekomme.. Men det er snakk om bagatell da.. ;) Har stort sett gått i slitedeler her også.. Ikkenoe spesielt som jeg kommer på.. Har hatt bilen i litt over 2år nå.. Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Bagatell sier du, håpløst sier jeg. Dama er på 3 settet med disse listene:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 jeg og har byttet mine, ingen morsom prosess og gjøre det men de bare måtte byttes, tok seg ikke bra ut på en nylakket bil. kosta ikke så mye da så det er vel vært utgiftene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg