al3x Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Bil er alt for dyrt ja :( Og det er ALLTID masse man har lyst på..uff :P Men du kan jo bare legge vinyl eller lakke de listene dine ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuffe Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ja. jo jeg har sett det her at mange har gjort det. blir bra resultat. men jeg er av den typen som liker å vite at det som sitter der er orginalt og standard fra Audi. hvis du skjønner hva jeg mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Skjønner jeg godt :) Listene i min bil var visstnok lakkert i bilens farge når den ble kjøpt ny en gang for mange år siden :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg