Dennis87 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Fått skader på de nye felgene mine (MOMO X-43) etter en tur på jordet. Ellers er det bare små hakk og no riper, er også mulig at den ene felgen er litt skeiv. Ca pris på å få fikset det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Tja, er vel kansje lurest å ringe til et verksted som reparerer felger, der får du nok vite prisen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hva har du drevet med nå Dennis? Kjørt på jorde med en Celica? Nei og nei. :P Kamerat av meg sjekka og de fleste skulle ha minst 2000-2500kr for å fikse noen riper og noen "bulker" i felgene. Så dessverre er det nok ganske dyrt. Men sjekk med de sjappene rundt deg, kanskje de er litt billigere i ditt område. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hva har du drevet med nå Dennis? Kjørt på jorde med en Celica? Nei og nei. :P Hehe.. jeg tok en tur ut på et jorde for å plukke litt poteter;) men ble ganske dyre poteter da det ble skader på bilen for ca 40 000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Auch... Bilen min ble levert i dag på verksted, får den til torsdag/fredag med K&N filter og ny motor. :) Har du noen bilder av den nå? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hør med felgservice i Askim. De retta opp to av mine hjul. Det ene var veldig skækt. Det gikk fra side til side og opp og ned i balanseringsmaskinen. Det ene hjulet ble 100% rett igjen og det skække hadde 0,45mm sidekast. Koster 650kr pr 17" hjul. Kjempegod service. http://www.felgservice.no Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg