fsl Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hei skal å se på (sannsynligvis kjøpe) en volvo 960 turbo (b204ft) på onsdagen, lurer på om det er noe spesielt man bør se etter på disse modellene? er en 91modell som har gått 250.000km :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Har ikke noe videre til svar, men for å holde tompraten i gang: 960Turbo med 2,0-liter - ikke akkurat noen "norsk" bil, dette? Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Har ikke noe videre til svar, men for å holde tompraten i gang: 960Turbo med 2,0-liter - ikke akkurat noen "norsk" bil, dette? Er vel ikke det, sikkert Italiensk import. Men bilen er hvertfall strøken. Skal å se på den og kjøpe den hvis den er bra :) Ser veldig strøken ut på bildene :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Sjelden bil her i landet, men jeg antar at det som mest gjør den spesiell teknisk sett, er at det er en 16-ventiler. Hovedspørsmålet blir kanskje da om dette i kombinasjon med turbo medfører spesielle utfordringer? Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 hvorfor skal dette medføre noen spesielle utfordringer? Den er jo originalt med turbo, og den har vel det sagnomsuste LH2.4FET sprutet, der eksostempgiveren er kjent for å være et problem - det vil si: når den ryker er den dyr å bytte, men bilen går ikke som den skal uten, da motorstyringen gir motoren bensin/tenning ut fra bl.a. eksostemp. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg