martin008 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hei! Har kjøpt meg en 2000 mod. Audi A3 som jeg har fått noen små problemer med :(... Har i d siste sett at bakrute viskeren ikke har gått som normalt! Den har hakket, altså stoppet opp under "runden" sin på ruten! Jeg prøvde å se på dette selv, men da vart den bare verre! Nå går bakrute viskeren konstant når jeg slår på tenningen:/ Noen som har vært borti dette før? Lurer på om d kan være ett relè eller noe lignende som nå gir konstant strøm! Alle andre funksjoner fungerer på visker hendel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Det sitter et eget releting inne i viskermotoren, så her må du nok bytte ut hele motoren. Releet i bilen sender bare en impuls som sier "start" - også tar motoren seg av resten, altså snurrer en runde til den er i startposisjon - problemet er da at dette ofte ryker. Bytt motor. :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martin008 Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Takker for svar! Skal prøve å skaffe meg en vindusmotor i dag:)Skal oppdatere på hvordan dette går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martin008 Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Ja, det var viskermotoren bak som var defekt! Enkelt å greit å skifte ut:) Kostet meg 1480.- hos Møller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jippi! Penger er gøy. Gratulerer med at den er fikset. Du kunne jo evnt. sjekket pris på norsk bildelesenter? I hvertfall til neste gang. :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hei. Noe som vet hvordan jeg får fjernet viskerarm bak. Den sitter såå jævla fast. Jeg har ikke noe problem med å fjerne viskearm foran, men bak får jeg ikke til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Mutteren til viskerarmen sitter vannvittig godt fast! Spray med CRC, bruk verktøyet og slå med en hammer mens du prøver å vri den løs.. Jeg sleit med det samme på min, men det gikk til slutt. Evt så kan du reise innom møller, da de har spesialverktøy til dette.. tar dem 1min, og du får det selvfølgelig gratis. :) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 OK, takk. Skal prøve det til helga.... Krysser fingrene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg