Gå til innhold

bremse band til manta a 1600

Ranger emnet


manta-a-powah

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
dem har alt på mekonomen ser jeg

bremseskive 238x11 mm 334 kr

bremseband 230x51 mm 560 kr (på 1600 n er det 200x51 mm)

 

Copycat ute å går eller?

 

Samma nick som meg og bilde av bilen min appåtil?

M.v.h Petter Waal 92228986 pwaal@nokab.no

www.teamsideways.com

 

84 Manta GSI 2.0 16V | 85 manta GT 2.2i+++ | 78 Manta S 1900 | 58 Olympia 1500 | 95 Omega 2.0 16V | 02 Galant avance stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Litt flaut ingen har svart skikkelig her.

all gammel Opel med store motoren bruker samme bremserbånd bak.

Gt Kadett Ascona Manta Rekord selv Combo bruker samme.

Er det førsteutgaven 16 L(at)du har ble denne levert med di små bremsesylindrene fra 1200 motors utgaven. Disse var på 17mm og måtte før godkjenning av motorøkelse i sin tid byttes til 19 mm standardutgaven.

Bytta mye bremser gjennom tiden og har altid kun spessifisert skall ha til en Ascona Nei Manta...Nei slå opp på Rekord du. Uansett år og type rekord, den har samme motorblokka og samme bremsebånd(er litt morro å se på selgern da han får bladd gjennom alle år og motortyper og finner ut dette).

 

Bruker Biltema jeg, altid billigs og best på bremsedeler.

Med untak om du kjenner en taxipilot og får tak i asbestklosser da.

Råner kælte rum mei da je å Mantan va Tennåringer... nytt begrep på ungdom i dag? Ånei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Litt flaut ingen har svart skikkelig her.

all gammel Opel med store motoren bruker samme bremserbånd bak.

Gt Kadett Ascona Manta Rekord selv Combo bruker samme.

Er det førsteutgaven 16 L(at)du har ble denne levert med di små bremsesylindrene fra 1200 motors utgaven. Disse var på 17mm og måtte før godkjenning av motorøkelse i sin tid byttes til 19 mm standardutgaven.

Bytta mye bremser gjennom tiden og har altid kun spessifisert skall ha til en Ascona Nei Manta...Nei slå opp på Rekord du. Uansett år og type rekord, den har samme motorblokka og samme bremsebånd(er litt morro å se på selgern da han får bladd gjennom alle år og motortyper og finner ut dette).

 

Bruker Biltema jeg, altid billigs og best på bremsedeler.

Med untak om du kjenner en taxipilot og får tak i asbestklosser da.

 

takker for svar :)

Opel manta a

Bmw e28 525i, Bmw e28 528i

Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip)

Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak

3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår