Gå til innhold

Diverse problemer 99` 1.8T

Ranger emnet


ka2

Anbefalte innlegg

Hei! Har en 99" 1,8T. Hver gang jeg drar ut 1. og 2. gir kommer det en rar lyd inni dashen, som om et relè som tar helt av inni der... Noen som har hatt samme problem...? Går ut ifra at det ikke skal være slik... :)

 

Når jeg åpner sjåfør døra kommer ikke lyset på inne i kùpeen eller det som sitter under døra på? Registrerer ikke at den er åpen lissom..bare innimellom...

 

Spylervæske nivå varsleren piper jo bare noen dager etter jeg har fylt tanken, vet jo at det hvertfall er 3.liter igjen på den lissom... Er det vanlig?

 

Håper noen har litt peiling ev. hatt samme problem..

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har en 99" 1,8T. Hver gang jeg drar ut 1. og 2. gir kommer det en rar lyd inni dashen, som om et relè som tar helt av inni der... Noen som har hatt samme problem...? Går ut ifra at det ikke skal være slik... :)

 

Når jeg åpner sjåfør døra kommer ikke lyset på inne i kùpeen eller det som sitter under døra på? Registrerer ikke at den er åpen lissom..bare innimellom...

 

Spylervæske nivå varsleren piper jo bare noen dager etter jeg har fylt tanken, vet jo at det hvertfall er 3.liter igjen på den lissom... Er det vanlig?

 

Håper noen har litt peiling ev. hatt samme problem..

 

Har samme problemet med føøleren i døra jeg også, jævlig irriterende siden det begynner å bli mørkt for tiden. Trur det er et helvete å skru opp låsemekansimen å finne ut av dette selv, så tror dete r lettere å få tak i en ny lås og bytte ut.

Fant en guide her: http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/

 

Han har også mange andre fine guider.

Når det gjelder relé'et som klikker så aner jeg ikke, men på spylevesketanken så ville jeg kanskje ha prøvd å bytte ut føleren som sitter på tanken. Tror det går ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette bare sjåførdøra eller er det samme problem på alle dører? grunn til at jeg spør er for jeg hadde samme problem hos meg og det gjalt alle dørene.

Jeg la opp ny pluss ledning opp til lampa over speilet og alt var i orden bortsett fra lampa til bakluka måtte gjøre det samme der

 

Det gjelder bare sjåfør døra hos meg hvertfall...

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet med føøleren i døra jeg også, jævlig irriterende siden det begynner å bli mørkt for tiden. Trur det er et helvete å skru opp låsemekansimen å finne ut av dette selv, så tror dete r lettere å få tak i en ny lås og bytte ut.

Fant en guide her: http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/

 

Han har også mange andre fine guider.

Når det gjelder relé'et som klikker så aner jeg ikke, men på spylevesketanken så ville jeg kanskje ha prøvd å bytte ut føleren som sitter på tanken. Tror det går ann.

 

 

Lurer på om jeg kanskje må ha ny lås ja...

Usikker på om egentlig føleren i tanken er klikk, for den registrerer jo når jeg fyller tanken..

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår