burnoutking Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Poloen til kamerat hvanet i et tre her om dagen, og frontfangeren; den metaldelen under frontfangeren (den frontleppen er skrudd i); grillen og "rammen" bak frontfangeren tok kvelden og må byttes. Radiatoren fikk seg også en trøkk, men bilen sviver og det er ingen tegn til lekkasjer og ulyder, så vi bytter ikke den. Hva heter delene jeg trenger på "fagspråket"? Skal bestille dem i morgen. Er til en Polo 6N 1996-modell, 4-dørs. På forhånd takk! (: Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 hvordan i helvete havnet poloen i et tre? er det vanlig? anyways, du trenger nok en frontfanger, grill og bakfanger! sjekk ut http://www.bsbildeler.no til din modell for eventuelle flere opplysninger om hva de heter på fagspråket! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Høy fart, våt veibane og en sving. Trenger ikke bakfanger, den ble kun klemt inn fremme. BSbildeler selger vel kun styling, noe han ikke vil ha. Det jeg egentlig lurer på nå er: - Hva heter "rammen" bak frontfangeren? - Er støtfangeren og den metalldelen under støtfangeren samme del, eller selges disse separat? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuffer`n Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 jeg har det meste av delene du spørr etter liggende. hvertfall radiator, plasten rundt, fangerskinne og fangerplasten. send meg en PM! Siter Det umulige tar bare litt lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Takk for tilbudet, men kjøpte alt fra Knoksen. Havnet på 1300 + frakt, noe jeg synes var en ganske kurant pris. Da kjøpte vi støtfanger, blikktingen under støtfanger, metallet bak fangeren og grill. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg