be-tohan Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tar hjertelig imot råd og bilder fra ombygging til v8.Skal ha et orentlig bygge fra a til å.Derfor trenger jeg mest mulig info. Vet at det er mange der ute som har noen små,men gode detaljer å komme med.ingen er for små!!!Mvh Be-tohan:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 hørt om søkefunksjonen? den er nokså tøff, da finner du en tråd som er nøyaktig lik denne, bare med svar i tillegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Greit nok at han har en egen tråd om det da, så kan han få svar på det HAN lurer på HER.... ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-tohan Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Vil bare ha egene erfaringer med i min bygging.Det er jo derfor jeg har min egen tråd skjønner du B230 ft.Har di ikke et orentlig svar kan du heller la være!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-tohan Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Noen som foresten har noen tanker på hvordan det kunne se ut med lambo dører eller ville det se helt jævlig ut?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 lambo har blitt gjort før så :) kanskje det liggern oen bilder her http://www.240.se/pictures.html Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Noen som foresten har noen tanker på hvordan det kunne se ut med lambo dører eller ville det se helt jævlig ut?? det siste.... ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Vil sjå jævligt ut... Volvo er og blir veldig lite egna til slik "styling":p Kraftig senking...fine felger og svær motor er det som gjelder;) Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Men om du skal bygge om til v8 Kjøp en bil som allereide er godkjent med v8...sparer deg masse arbeide der...slipper å gå veien om biltilsynet osv.. Volvo har vell trekt tilbake godkjennings papira på v8? Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-tohan Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Men om du skal bygge om til v8 Kjøp en bil som allereide er godkjent med v8...sparer deg masse arbeide der...slipper å gå veien om biltilsynet osv.. Volvo har vell trekt tilbake godkjennings papira på v8? Nei biltilsynet har ikke trekt papirene enda og kommer nok ikke til å gjøre det.Vet ikke hvor alle har fått det ifra da?!?!Skal bygge en fra grunnen av for da vet jeg hva jeg får!!Men takk for innlegget.Det er slike innlegg jeg liker!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-tohan Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Vil sjå jævligt ut... Volvo er og blir veldig lite egna til slik "styling":p Kraftig senking...fine felger og svær motor er det som gjelder;) Ja det er det har tenkt på.ser at det er mange som har disse plast stylingene og de syntes jeg ikke passer inn på volvo,men alle får jo bestemme selv. Noen forslag til felger da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Noen som foresten har noen tanker på hvordan det kunne se ut med lambo dører eller ville det se helt jævlig ut?? Gå for måkevingedører. Det er tøft :) Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 vet ikke hvor du har fått det fra men volvo norge HAR tatt det tilbake ang godkjenning av V8. Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-tohan Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Gå for måkevingedører. Det er tøft :) Ja man må se på alle løsninger.Skal jo være en spesiell bil.kan ikke ha som alle andre har.Takk for forslaget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-tohan Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 vet ikke hvor du har fått det fra men volvo norge HAR tatt det tilbake ang godkjenning av V8. Det er jo ikke volvo norge som bestemmer dette da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg