Gå til innhold

å bygge om ein c20ne til turbo motor? koss kobler eg denne motoren opp i ein askona b

Ranger emnet


flesja

Anbefalte innlegg

hei nå er c20ne motoren i hus å eg lurer på ka eg bør jer vis

eg skal bygge den om til turbo. har hørt så mangt om att ein bør skifte veiv lager til at man ikkje trenger å jere någe aent en å skru turboen rett på.

 

så var det det at eg skal ha denne motoren i ein askona b å lurer lit på me motor fester bunpanne som er står feil vei. å kos eg får kobla lednigsnete til d tråll gamle sbidometere å elstarten i bilen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifte til større dyser er det du trenger og gjøre.

Og får å få den til og passe oppi ascona så gjelder vel det samme som i kadett c? Manta 1.8 fester og bunnpanne eller sveise om c20ne panne fra vectra. Det siste kan vel noen andre svare på?

 

Anbefaler deg og bli medlem i omc. Fin klubb, får svar på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifte til større dyser er det du trenger og gjøre.

Og får å få den til og passe oppi ascona så gjelder vel det samme som i kadett c? Manta 1.8 fester og bunnpanne eller sveise om c20ne panne fra vectra. Det siste kan vel noen andre svare på?

 

Anbefaler deg og bli medlem i omc. Fin klubb, får svar på det meste.

 

så ein manta 1.8 bunpana passe på c20ne motoren ret å slett:) lure og litt på me olje pompa må vle også modifiseres til å passe me ombygd bunnpanne.

 

hørte du må bygge om varme aparate i bile ellers krasjer fordelaren i d. men lurer på om dette er litt aderles lage i bilen min som er ein 2 liter deisel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår