Svends3n Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 1.hva er foskjellig på 1,8 8v forg og 1,8 8v g60? vet det er lavere komp, men går det an å bruke blokk og topp om hverandre? er veiva sterkere på g60? 2.går det an å bruke 16v topp på 8v blokk? samme blokk? 3.går det an å bruke stempler og råder fra s2/s4 i min 8v forgassermotor? (turboplaner) 4.går det an å bruke g60 motorstyring og innsug med turbo? tenkte på 2-250hk:) 5.hvilken girkasse bør jeg bruke om jeg skal ha ca 2-250hk og turbo? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.