Kristoffer1986 Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Er så heldig at bilpleie har truffet meg midt i hjerterota. Har en sort Bora, som er strøken i lakken, og tenkte jeg skulle kjøpe meg litt bilpeie. Har brukt Autoglym og Sonax, men har blitt mer og mer interessert i Meguiars. Noen som vil anbefale meg noen produkter som passer fargen på bilen min (sort)? På forhånd, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Lukter reklame her synes jeg. Les "bilpleie for dummies" er mitt tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Enig med bjorke! Send meg en pm om du vil også, så kan jeg sette opp eventuelt liste.. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Alfagt: Stikk. Du har hatt 2 innlegg og begge reklamerer/henviser til den der behandlingen du sier du har "testet" på din bil. Gå en annen plass å reklamèr. Slike som deg lager det bare surt. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer1986 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Reklamere? Alle her på forumet snakker så syykt avansert om alle produkter, så lurer enkelt og greit på om jeg kan fortsette å bruke det jeg har brukt, eller om noen kan forklare enkelt og greit hva jeg bør kjøpe. Er en mekanikker, der jeg jobber lager vi papir, det er alt jeg kan prøve å reklamere for.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 kommentaren var nok ikke myntet på deg, med en som postet i din tråd en reklame post :D Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Den var nok ikke "rettet" mot deg den der Kristoffer, men mot en som postet rett etter deg som "svar" på innlegget ditt, den luktet det litt reklame av.. Men som Bjorke sier, "bilpleie for dummies" er et godt sted å starte (under sticky), men det er litt "mye" forskjellig der ute, og som jeg har nevnt før er jeg svak for Duragloss serien (101, 105 og 111 + aquawax) pga lett å jobbe med og holdbart.. Eller er serien Deep crystal som er nevnt i "bilpleie for dummies" en bra serie for både hånd og DA maskin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg