Madsern89 Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Når jeg svinger til høyre på min corsa 90 mod så kommer det en høy summe-lyd omtrent som hvis du kjører på hvitstripa på veien bare mye høyere. hva kan dette komme av? den kommer ikke på venstresvinger kun på høyresvinger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvis du har servo ville jeg vell foreslått den oljeventil greia som syndern. Den blir lager litt lyd i utgangspunktet, men kanskje den lager mer om den er sliten? Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsern89 Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 servo er oppskrytte greier :P har nok ikke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 servo er oppskrytte greier :P har nok ikke det Hehe, det kan nok stemme. En kompis driver å snakker om han skal ha stort merke med "Kjører uten servo" i bakruta=P Er plagsomt å parkere men veldig deilig uten servo i høyere fart. Får liksom rette følelsen da:) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 slitt hjullager? Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsA Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ja, bytt hjullager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsern89 Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 da har jeg kjøpt nytt hjullager. Men er det vanskelig og bytte? trnger jeg noe spesial verktøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsA Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Er det foran eller bak du har kjøpt? Foran må du ha en presse for å få det til. Har du tilgang til det klarer du det sikkert, hvis ikke kan du skru av fjærbeinet, og gi det og det nye lageret til et verksted så presser de det over for deg. Er det bak klarer du deg med hammer og dor. Husk å pakke lageret godt med fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsern89 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 er nok forran! jaja kjenner en kar på bilverksted så får det billig eller gratis om jeg levere inn fjærbeinet! :) takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg