Dammed Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Heisan, fått meg et midlertidig bilstereo i bilen, og jeg lurte på om noen på østlandet kunne hjelpe med en DB måling? Litt nysgjerrig over hvor bra det spiller. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 jeg kan.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvor i Østfold er du fra da Dammed? Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Bor i Sarpsborg. Men kan komme hvor som helst i østfold. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Bor i Sarpsborg. Men kan komme hvor som helst i østfold. :)Du skulle sagt ifra en dag før, så kunne jeg tatt med meg termlab'en.. Har vært i sarp hele helga. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg