vrtx Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Som sikkert alle vet så er det jo en del større etterspørsel på mekanikere sørafør enn her i nord. Vet at derfor de i sør tjener en slant mer enn vi fra nord. Hva tjener du som bilmekaniker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 jeg er bare lærling men som jeg vet tjener mekanikerne på møller her i asker og bærum ca 22-23 000 før skatt.. og så kommer bonus i tillegg.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 veit at fattern kan tjene alt fra 150 000- 300 000 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 bilmekaniker=dårlig betalt=drittjobb Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 det er vel en måte å si det på ... jeg har hatt jobben som hobby LEEEENGE det er ikke lett nei , fattern sier til meg IKKE HA DETTE SOM FØRSTEJOBB ^^ han har jobbet som mekki i over 20 år så Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 bilmekaniker=dårlig betalt=drittjobb Jeg har kompiser som tjener over 5-600.000,- som bilmekaniker. Fortsatt dårlig betalt? Normen der jeg jobber, utenfor byen, er nok 3-400.000 +- Kommer veldig ann på hvor du jobber. Jobber du på riktig sted inne i Oslo og er flink/flittig så tjener du gode penger. Skal være passe sløv for å tjene under 300.000 her hvertfall. (Dette er brutto såklart) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 En kompis av meg jobber som bilmekaniker i Kristiansand. Nå har han jobbet i ca 6 år etter han ble ferdig som lærling, og tjener i følge skattelistene 477.000 før skatt. Så at det er noe dårlig betalt yrke er jeg ikke helt med på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 det er et dårlig betalt yrke, men du kan tjene mye hvis du jobber hardt. Jobber du som ingeniør, f.eks. bygg eller maskin, så tjener du lett 500.000kr i året. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hva kan en maskiningeniør jobbet med innen bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tja. På tide å flytte skjønner jeg..... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg