Snakey Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Fikk RS2 dyser i posten og monterte med engang. Kjøpt fra www.034motorsport.com. Men motoren går ujevnt ved hardt gasspådrag fra 3000 til 4500-5500. Etter det skyver det unna hele veien til 7000, noe den ikke gjorde før. Hva er grunnen til dette? Må chippen som styrer tenning og bensin byttes/mappes om? Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hva er grunnen til dette? Må chippen som styrer tenning og bensin byttes/mappes om? ` Ja. hvorfor kjøpte du egentlig rs2 dysene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Fordi jeg var redd motoren skulle få for lite bensin på 1.6bar Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Fordi jeg var redd motoren skulle få for lite bensin på 1.6bar Original dysene holder de om du får en chip som er tilpasset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 men var også pga har planer om å ta ut mer effekt, så tar bit for bit for å ikke knekke økonomien fullstendig. Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Har nevnt det til deg etpar ganger før, og må nevnes igjen... Programmet i bilen MÅ tilpasses delene du setter på motoren ellers blir det bare tøys. Kjøp inn alt du trenger til motoren så får du laget deg et skikkelig program. Er det penger det står på så lar du enten være eller så venter du til du har alle delene og setter alt på samtidig med ny chip. Og problemet ditt ligger nok i at motoren drukner i bensin på mellomregisteret, der chippen fortsatt styrer tenningen og dysetidene... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Om du lader 1.6 bar er du LANGT over det original motorstyring og mapsensor klarer. Gå ned til original trykk igjen, sett i originale dyser og la RS2-dysene ligge til du har penger til å få inn programvare og mapsensor som faktisk takler det trykket du kjører på, ellers er ikke spørsmålet OM, men NÅR det raser. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 har 3bars mapsensor, rs dysene er tatt av igjen. Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 har 3bars mapsensor, rs dysene er tatt av igjen. Er chippen din laget for 3 bar mapsensor også? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.