grufle Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Har kjøpt meg en deilig Ford Fiesta Xr2i, fra 1990. Det er en del jobb som må gjøres og jeg har planer om å få meg en strøken og sjelden bil. Håper dere legger igen noen kommentarer til meg, og eventuellt noen tips og triks på vei. Siter http://www.drcracing.webs.com - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grufle Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Dette er noen av feilene jeg fikk ved forrige EU-kontroll: 3 - Bremsesystem- lekkasje, pga. rust av bensintank 2 - Stor slitasje i ytre endeledd - Begge foran 1 - Utslitte pusserblader 1 - Feil, antall speil mangler innvendig 1 - Nærlys - sprukket glass dugg i begge lykter 2 - Ekstra hjelpelys- feil funksjon, tåkelys foran vikrer ikke 2 - Slitt bærekule - Venstre foran 2 - Farlig rust i kanaler - Venstre - Høyre 2 - Farlig rust i bærende konstruksjoner - Høyre bak, rammevange 2 - Eksosanlegg defekt, katalysator mangler innmat Ser dette veldig ille ut? Vær så snill og vær ærlige.. Siter http://www.drcracing.webs.com - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grufle Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Dette er noen av tingene jeg må gjøre med bilen: - En del rust som må bort - Nye lykter foran - Ny toppakning - Rette opp feil fra EU-godkjenning (Se egen liste) - Ordne en del teknisk (Blandt annet knapp for åpning av bagasjerom og lyset i taket) - Skal også skifte registerreim og vannpumpe. Siter http://www.drcracing.webs.com - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 ille og ille. Det er jo helt klart at du har noe å gjøre på fremmover.. Men det er langt i fra umulig;) hehe.. Er vel derfor du lagde prosjekt tråd også.. Stå på;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grufle Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 ille og ille. Det er jo helt klart at du har noe å gjøre på fremmover.. Men det er langt i fra umulig;) hehe.. Er vel derfor du lagde prosjekt tråd også..Stå på;) Takk, takk! Skal stå på skikkelig jeg. Håper å få bilen ferdig til jeg skal være russ i mai. Et spørsmål.. Får dere opp bildene jeg har lagt ut? Siter http://www.drcracing.webs.com - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 nei.. ikke jeg ivertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Takk, takk! Skal stå på skikkelig jeg. Håper å få bilen ferdig til jeg skal være russ i mai. Et spørsmål.. Får dere opp bildene jeg har lagt ut? Nope.... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 ingen bilder å se her nei..bruk forumet sin opplastning da? eller photobucket:) Ser ut som du har nok å henge fingrene i..! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Før du gjør noen ting burde du se nærmere på disse to feilene - Farlig rust i kanaler - Venstre - Høyre - Farlig rust i bærende konstruksjoner - Høyre bak, rammevange Hvor ille er det? Rust i bærende konstruksjoner må vel fikses av godkjent verksted? Er liksom ikke bare å slenge på litt glassfibersparkel.. Lykke til! xr2i er morsomme biler det! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg