abcandreas Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 http://www.ebgames.no 2999kr - XBOX 360 premium/Forza2/En ekstra trådløs controller Direktelink: http://www.ebgames.no/premium.asp Hvor kan du handle fra i denne butikken? serke noe "kjøp" :P Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 har et par spørsmål, kjøpte xbox 360 med forza 2 brukt sist fredag. var med kvitering, og er garanti og sånn på den. men nå de 2 siste dagene stopper forza opp, å står at cd'n er møkkete/hakkete, å det er riper som er lagd ifra box'n ser det ut som, sia de går rundt i sirkel rundt hele plata.. noe mulighet å få bytta spillet uten problem? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoobydoo Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 er vel ikke plata det er noe i vegen med, men xbox`n din. Får helt sikkert ny på garantien. Siter MY99 Subaru Impreza GT SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 er vel ikke plata det er noe i vegen med, men xbox`n din. Får helt sikkert ny på garantien. er vel helst begge deler.. men spillet henger seg i loadinger å sånn.. får jeg det på garantien selvom det er kjøpt brukt?? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 har et par spørsmål, kjøpte xbox 360 med forza 2 brukt sist fredag.var med kvitering, og er garanti og sånn på den. men nå de 2 siste dagene stopper forza opp, å står at cd'n er møkkete/hakkete, å det er riper som er lagd ifra box'n ser det ut som, sia de går rundt i sirkel rundt hele plata.. noe mulighet å få bytta spillet uten problem? Gå til denne siden - http://www.xbox.com/en-US/support/contact også trykker du på "Ask Xbox Interactive Agent" på høyre side der, også skriver du spørsmålet ditt der og får svar :) Enkelt å greit Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hvor kan du handle fra i denne butikken? serke noe "kjøp" :P Jeg kjøpte min på ebgames i Kongsberg, så tror nok du må innom en butikk. Gå på "store locator" på ebgames.no og se hvor nærmeste butikk er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 er vel helst begge deler.. men spillet henger seg i loadinger å sånn..får jeg det på garantien selvom det er kjøpt brukt?? Fikk byttet min. Kjøpte også brukt :) Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg