VolvoR-Sport Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Har en intercooler fra lastebil. er ca 1m lang over anslutningene og 84cm høy mener jeg. liggende riller. vil det funke hvis jeg kapper den ved anslutningene og korter den inn til rett lengde og sveiser på anslutningene igjen?:P høyde er vell greit uansett.. Mvh. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 ingen som har tips? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Vil da tro at det skal gå, bare kutte forsiktig av den ene tanken, korte inn cellene og sveise tanken på igjen. Må vel gå fint som snus det:) Er ikke verre en å prøve, feiler du så har du jo lært av det og:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Regner med at den er i alu? da må du nesten få sveisa det med tig. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 kinacoolere er billige nå da.. bare ett tips skal funke å kappe den og sveise ja, men det kan fort bli dårlig om aluminiumen er av dårlig kvalitet, spist opp av salt osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg tenkte egentlig jeg skulle foreslått det samme. Blir fort endel jobb å sveise om en IC samt at resultaten kanskje ikke blir helt 100. Kina coolere går jo for typ 2000kr i passende størrelse og både ser og funker bedre... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Som nevnt tidligere her så er disse kinacoolerne så billige nå til dags at det ikke er verdt å legge noe jobb i en slik cooler. er den håpløst brei så der det også håpløst å korte inn selve registret på bredden.høyden og tankene er null problem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg