junjun Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Tingen er da.. bilen har en tendens til å plutslig dø på turtall når jeg trykker inn speeden, men det gir seg, og så kan det samme skje en stund etterpå.. føler ikke dette skjer når bilen har høyt turtall, 3500 + .. så en ting til.. når turtallet kommer på 3000, så "fiser" det i eksosen.. og jeg mister effekt virker det som, den drar ikke like godt som den skal.. disse problemene, er det en kombinasjon av kansje en dårlig bensinpumpe og et slitent eksosannlegg? eller hva kan det være? Hadde vært fint med hjelp ;) Siter Vw Corrado G60 1990 Mercedes 190E 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junjun Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ingen som vet hva dette kan være? Siter Vw Corrado G60 1990 Mercedes 190E 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hei, jeg hadde noe lignende problemer med calibraen jeg hadde. det viste seg å være pakningen mellom grenrør og kat som lakk noe jævlig, og dermed fikk lambda feil info og bilen gikk som en dass! sjekk at eksos(spess rundt lambda) er tett! jeg kom ihvertfall langt med bare å tette der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg