tsracer Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 har en 740 turbo med m46p girkasse. men nå skal jeg skifte til m90 hva trenger jeg? har komplett girkasse trenger jeg noe mer?? Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 har en 740 turbo med m46p girkasse. men nå skal jeg skifte til m90hva trenger jeg? har komplett girkasse trenger jeg noe mer?? Er en del her som har bygd om til M90 kasse, så det er bare å se på de foskjellige posten her på 700-serie forumet. Har aldri prøvd å bygge om selv, men kan tenkte meg til at du må lage deg noen branketter til oppheng av kassen, og hvordan det er med mellomaksling og svinghjul etc vet jeg ikke Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Du trenger. selve kassa med komplette giroverføringer og oppheng.slavesylinder(mulig du kan bruke den gammle,utløsergaffel og utløserlager.traversen under kassa.mellomaksel,og nu clutchlamell.må vel kjøpe en ifra 940 turbodiesel med m90... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg