orkel Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hei! Har et problem når jeg skal ta ut drivakselen fra automatkassa på bilen.. Den går ut et lite stykke helt til den står bom fast.. Noen som vet hva som må til for å få den ut? Har prøvd forsiktig med slagters og den kom allikevel ikke. hva må til? Siter Nå 00 Audi A4 1.9tdiQ x - 98 Audi A4 1.8tq (s4 look) X - 91 Audi 80 1.8s - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242TDI Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Skulle akkurat inn på forumet for å spørre hvordan jeg får drivakslingen inn ugjen på min 96 1.6 primera. Min drivakling var knekt så det var lett å få den ut. Har du løsnet ute først? Min aksling kom lett da jeg la ett stort skrujern imellom kassen og akslingen. Den sitter i en slags låsering/O-ring. Nå har jeg montert alt på plass, men får ikke akslingen inn i kassa igjen. Er redd for å ødelegge mansjetten. Lykke til med arbeidet! Siter 1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN) 1973 VOLVO 142 PROSJEKT 1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg