Gå til innhold

-- Mini Clubman -- takin91 designs

Ranger emnet


iCandi

Anbefalte innlegg

2 ting.

Det var noe rart med taket.

Andre er at du må speilvende bilde tilbake til normalt :P Liker ikke rattet på høyreside :P Hehehe..

 

Ellers syns jeg det var en siiiinsykt kul mod :D Jævla rått bodywork med nye skjermer og de baklykta var jo bare kickass :D

 

Edit: Fant en liten ting til, men dette er bare for å rakke på noe. Hæyre bakpotte var veldig ulik venstre (på body'n altså)

92" Mitsubishi Colt 1,8 GTi - Skal selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ting.

Det var noe rart med taket.

Andre er at du må speilvende bilde tilbake til normalt :P Liker ikke rattet på høyreside :P Hehehe..

 

Ellers syns jeg det var en siiiinsykt kul mod :D Jævla rått bodywork med nye skjermer og de baklykta var jo bare kickass :D

 

Edit: Fant en liten ting til, men dette er bare for å rakke på noe. Hæyre bakpotte var veldig ulik venstre (på body'n altså)

 

Bakpotta på venstre side ble litt større enn det andre, men det fikser jeg på! Taket skal bli brushet på. Men jeg trenger hjelp til grafikk:) vet ikke om jeg skal ha sposordeklaer eller vinyl:wonder:

 

Ps: fikk mail fra brev fra Mini i dag =(

Dear Takin Kroop,

 

Thank you for your e-mail.

 

MINI operates its own design department and does not cooperate with external designers or accept designs from outside sources.

 

Thank you for your understanding in this matter.

 

Kind Regards,

MINI Customer Service Team

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakpotta på venstre side ble litt større enn det andre, men det fikser jeg på! Taket skal bli brushet på. Men jeg trenger hjelp til grafikk:) vet ikke om jeg skal ha sposordeklaer eller vinyl:wonder:

 

Ps: fikk mail fra brev fra Mini i dag =(

Dear Takin Kroop,

 

Thank you for your e-mail.

 

MINI operates its own design department and does not cooperate with external designers or accept designs from outside sources.

 

Thank you for your understanding in this matter.

 

Kind Regards,

MINI Customer Service Team

 

Du bør spare på mailen. De kommer sikkert til å lage en prikk lik en i fremtiden. Så saksøker du dem og deler de 20 millionene med meg.:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår