Gå til innhold

e30 320 vintervogn...

Ranger emnet


beemern

Anbefalte innlegg

såg grei ut den :)

 

er noe plukk for og si det sånn, men er ikke så alt for mye rust synes jeg, til og være en 85 mod. er litt rust i gulvet da, men det må jeg ta litt senere

 

e30 alltid rååå bil å se :)

noe planer for denne bilen ?

 

planene er egentlig små tror jeg, vist den kommer igjennom på eu nå, så skal jeg selge den tenker jeg, vist ikke blir det, en fullverden lekebil i vinter.

 

har fått tak i en motor som har gått 165 000 til den, for en billig penge, så lurer litt på det da. den har fulgt alle serviser også.

 

må i hverfall få sveiset på supersprint potta igjen bak, få varme apparatet til og fungere igjen, og diffen har rast igjen,

 

tenger ratt til denne bilen vist noen har, hjerne et m tech 1 ratt eller noe, jeg har gitt vekk alle mine så. :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist dsender nr til meg på pm eller sender meg en mld på 48066768 så kjøper jeg det med en gang, vist ikke du har lyst og bytte det mot det rattet som sitter i bilen min. luisi ratt, eller hvordan det skrives. med boss og hele pakka.

har fått tak i diff,

men ser ikke ut som det blir noe eu på denne bilen egentlig.

ganske bra flattbrød gulv på denne bilen, var egntlig veldig synd, for den ser ikke så ille ut utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.000 kr for hele bilen? er det fult interiør i den osv ? vurderer !!! sterkt trenger noe pelle deler uannset.

 

ja får jeg 3 lapper for den nå så selger jeg den. eneste jeg skal beholde er bosset til rattet.

 

er de populære "bbs" felgene, supersprint bakpotte, kn filter,

ja alt er til bilen, den er hel og starter og går, men er en dundranes eksos lekk. bilen er egentlig hel og fin utvendig også, ser bøllette ut egentlig, badlook front sitter den på den.

 

den går for 3 lapper vist jeg blir kvitt den fort, vist ikke peller jeg den i deler.

eller leggern på taket i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår