dagblix Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 er det noen som kan si meg NÅR jeg skal bytte bremseklosser. her under ser dere et bilde jeg tok av hele høyre bak stasen i går kveld da jeg byttet til piggfrie. dette er en primera 2000mod. Jeg syns det er en guls strek over klossen, er det siste slitelinje? og hvis de bak må byttes, da er det vel hvertfall på tide å bytte dem forran? Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 De holder ei stund til de der.. Men sjekk den andre klossen. Den du ikke har bilde av. Er den som slites raskest da stemplet er på den siden å presser først på den klossen.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 ok takker, jeg har virkelig ikke peiling på slikt. Jeg vil lissom ikke la bilden gå åt skogen men jeg venter på neste service. I mitt hode så gjør det ALT på service, men jeg må kanskje be dem spesielt om å sjekke slike ting hvis jeg lurer på om en spesiell ting er slitt. Jeg har aldri hatt en en bil på service før og vet ikke hva jeg kan forvente. Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ser ut til å holde en stund til de bremsene der, men som sagt tidligere så blir innerklossen slitt fortere.. bremser blir sjekket på service, blir smekk på pungen til mekanikeren hvis bilen kommer tilbake med slitte bremser rett etter at den har vært på service Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg