Olsen_nissan Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 noen som skal ha rå bil? http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11294386&sid=xz1abc_EsH4615388 :violin: Grusom:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 No judge, no jury, straight to execution! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Litt merkelig at den er i Norge???? Var jo demobil for Blaupunkt i USA om ikke jeg tar feil Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Litt merkelig at den er i Norge???? Var jo demobil for Blaupunkt i USA om ikke jeg tar feil stussa på det jeg også.. Uavhengig av det så sier jeg bare : Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 oj i helvete ... den baken ser jo helt for javlig ut =( men er ikke det LIITTT FOR billi ? =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 billig? hadde ikke gitt halvparten for den.. Helt forferdelig stygg.. Men kan tenke meg den spiller noe helt sykt.. Men hva hjelper det? kjører heller med radio med org høytalere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 ja denne var ikke pen. men er alt gjort så strøken å ordentlig som det ser ut som det er har det nok tatt tid å bygge denne :) så den er sikkert BRA bygget, men stilen? hehe tja Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaMMeR89 Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Det er mange meninger om utseende på denne bilen. Demobiler skal jo vekke oppsikt.. :P Men det er kanskje en grunn til at han selger den?? :spin Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg