Gå til innhold

Min Loop;)

Ranger emnet


arctos

Anbefalte innlegg

Jammen har det ikke blitt liv i Lupo delen av forumet også gitt;) Ser alle andre har lagt ut bilder og info av Lupoene sine, så får jammen meg gjøre det samme;)

Har da 1.0 motoren jeg;/ Jammen drømmer jeg ikke om GTI :pray

 

Kjøpte bilen i April i fjor.. Da så den slik ut..

IMG_0875.jpg

IMG_0887.jpg

 

Da den led av høydeskrekk, ble det kjøpt inn coilovers...

Fikk fort helbredet bilen for høydeskrekken.

heh.jpg

Den var enda ikke lav nok bak, så måtte fjerne justeringsringene bak, for og få de ekstra cm bak!

 

 

Så var det de stygge gummilistene=( De måtte fjernes! Og ble straks mye bedre!

IMG_1211.jpg

 

Slik så bilen ut før jeg lot den gå over til vintermodus!

hep.jpg

 

 

 

Taket ble også trekt i svart alcantara før vinteren kom!

99` Lupo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jammen kom ikke vinteren fortere en forventet, så her ble Lupoen sjangseløs mot snømengdene. Den ble overfalt, og begravd.

 

IMG_4536resized.jpg

 

 

Når alt håp så ut til og være ute. Kom undertegnede "to the rescue" med snøfreser;)

 

IMG_4540.jpg

IMG_4542resize.jpg

Må være skikkelig vinterstuk på bilen... Uansett, er det artig og brøyte snø med 1 liters motor!

 

Picture085.jpg

 

 

 

Så kom endelig sommeren igjen

 

Og Lupoen ble introdusert til nye felger, nemmelig Pirelli P-slots, da selvfølgelig med Pirelli dekk! Må jo matche:)

 

Picture00000055002.jpg

Picture00000055006.jpg

Picture00000055007.jpg

Picture00000055004.jpg

 

Og et bilde av eier og bil, på faste parkeringsplassen på det lokale kjøpesenteret;)

Picture00000055013.jpg

99` Lupo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, trodde du hadde montert GTI xenonlykter jeg.. Montert selv altså? Kult..

 

Kunne tenkt meg å gjøre noe lignendes jeg og, men er greit å ha bakseter en gang i blant.. Har du prøvd å veie den uten seter?

 

Var fort gjort, og lyser mye bedre=)

Ang vekten av setene, er det ikke verre en at jeg springer og veier setene på badet...

Nå har jeg begynt på layouten til stereoen i sketch up..Blir mest sannsynlig 12" Type-r sub, 4kanaler(alpine), monoblokk(alpine) frontsett type-r og en kondensator;) håper det blir og spille rått i Lupoen!

 

Kommer med update om vekta på setene snart;)

99` Lupo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spares en del vekt.. Men, det sammens med at jeg har lempa ut baksetene, da blir det litt og hente på vekta.. Noe som merkes godt når du har 50 spinnville under panseret;)

 

GTI lykter? er ikke noen GTI lykter, er h4 bi-xenon konverteringskit;) Kjøpt for 800,-

 

 

kult!kult stuk på bilen!mene,hvor får man xenon til 800kr for et kitt?

hus=)

vwt5 candy white/black 2010

bmw 525i 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult!kult stuk på bilen!mene,hvor får man xenon til 800kr for et kitt?

 

 

Takk takk, er sletterst ikke så værst den bilen din heller! Kunne tenkt meg 2 av de felg setta dine!

 

Hvordan du får xenonkit til 800kr? Du kjøper det hos en bekjent som har puttet det på en bil som ikke er registrert;)

99` Lupo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår