VW G3 GTD Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Heisann! Er interessert i å få tak i Midtarmlene til golf 2'en min, men sliter litt med å få tak i :( Noen som vet av? her er en tråd med bilder av en slik http://www.bilforumet.no/golf-ii/83452-midtkonsoll-bilder.html :) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ligger ute på ebay hele tiden, og jeg tror de selger slike på norskbildelsenter.no ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 du kan få kjøpe av meg.. har eit som passer golf 2. Eg betalte 700kr for det i si tid. Har skjært litt i det, for å få plass til handbremsen, siden dette var bereknet på handbremser fra 90mod + som ikkje har den tjukke plastikkdekselet. Du skal få det for 400+frakt Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 du kan få kjøpe av meg.. har eit som passer golf 2. Eg betalte 700kr for det i si tid. Har skjært litt i det, for å få plass til handbremsen, siden dette var bereknet på handbremser fra 90mod + som ikkje har den tjukke plastikkdekselet. Du skal få det for 400+frakt du har pm Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg