Audi A4 1.8 T Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hei Ja, har fått mæ green filter nå, men biln går ikke så den skal etter jeg monterte det.. Den harker når jeg gir etter.. Går også ugjemt på tomgang.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva som kan være galt? Det står en luftmengdemåler i den orginale luftfilter boksen, men hva er det andre som står like ved.? Hvor skal den når jeg monterer green filtre? Hvilken funksjon har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaijin Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 filteret festes rett på luftmengdemåleren. er forreten mange topics og til og med guider for hvordan du gjør det med bilder her på forumet fra før av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hei Ja, har fått mæ green filter nå, men biln går ikke så den skal etter jeg monterte det.. Den harker når jeg gir etter.. Går også ugjemt på tomgang.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva som kan være galt? Det står en luftmengdemåler i den orginale luftfilter boksen, men hva er det andre som står like ved.? Hvor skal den når jeg monterer green filtre? Hvilken funksjon har den? Den andre dingsen er en tenningsmodul, den kan du plassere hvor du vil, bare den får luft fordi den blir ganske varm.. Mulig filteret ditt har tatt kverken på LMM pga olje i filteret Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Er filter UTEN olje best? Lest litt rundt, men er så mange forskjellige meninger her :S Men jeg ville tro at filter uten olje er best? Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 finnes ikkenoe som heter filter uten olje. olje SKAL være der for å taimot støv partikler fra å gå inn i filteret. jeg selv kjører tørre filtere men vasker VELDIG ofte! så slepper du pes med LMM Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Skjønner ;D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 prøv å demontere filteret.. vask din LMM med bremsrens/elektrorrens/startgass så du er sikker på at du har fått av alt som er av olje og fett. sett på orig filteret og prøv slik i par dager. se om det er forsjell. om den fortatt fusker og er ugjevn. har du ødlagt måleren din:) desverre! om det funker iggjen. vask filteret ditt i avfetting eller filter rens. spyl godt med vann. Blås reint med luft og test igjen! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Takker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Men bilen går som den skal av og til.. Hva kan dette komme av? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Va faktisk bære ledningsfeil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Mange biler med LMM krever ett rett rør før LMM pga problemer med turbulens. Hvis ikke luften er stabil når den passerer blir den gal og blander i hytt og gevær. Turbulens er ikke stabilt, men det løser man ved å ha ett rett rør stykke før LMM Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg