asona_er_best Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 bilen min har 2 dobble dellorto 40 og diverse trim i toppen, jeg kjørte klubbløp med den nå for ei uke sia og etter jeg hadde kjørt 2 omganger ruset den seg opp til ca 3000 o/min og det virka litt drøyt etter som den har gått som ei snekke på 1000 før det, hva kan ha skjedd? jeg har hørt og opplevd at gasseren har løsten etter som det ikke sitter skrudd med spreng-skive eller lignende.. hva kan ha skjedd? tenningen skal justeres, men den var ikke sånn tidligere derfor trur jeg ikke det er tenning som har gjort det og toppen har vært bytta ventiler i og det ble gjort over natta med noen pils og i et depo, veit ikke om det kan ha noe å si at det ikke blei gjort 100% men er det noen som har noen ide'er om hva som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 volvo b23e bunn og 531 topp om det har no å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Har du sjekket for tyvluft? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hørtes ut som falskluft ja.. Evt en skru på gasserene som har skrudd seg ut/inn å forårsaket høyt turtall. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 gasseren sitter dem, sjekka dem i sta.. sist var dem jo helt lause. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 tipper det er noe vakum falskluft en plass. sjekk fordeleren din Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 tipper det er noe vakum falskluft en plass.sjekk fordeleren din god ide å skjekke fordeleren, skal bytte fordelerlokk,rotor og pluggledninger for å yte maksimalt av den motoren, for en som justerer mye motorer i teamet mitt mente jeg kunne hente mye mer effekt om jeg fikk tenningen helt riktig. virker ikke som falsk luft for jeg har skjekka gasserene og sånnt så alt virker tett, pakningene i hele motoren er jo nye for den var ny overhalt når jeg kjøpte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 er ikke gå'ån fjør på gasser? sånn at den ikke går helt tilbake igjen? skjedde hvertfall det på 240 min, så den sto med gass, og for hver gang jeg gav gass igjen så gikk den enda litt høyere opp. følte meg høy i hatten da gitt.. hehe Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 gasseren går tilbake som den skal på den som gass wire'n er satt fast på. har opplevd det jeg også, men da med 38mm ford weber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 gasser fakningen som ikke var hel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Tyvluft altså... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 jau Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg