Tussi Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 hey alle sammen:) trenger litt hjelp med motoren.*haster litt* jeg har en golf 1 med 1,6L i når jeg starter motoren så slår den av seng etter jeg har slipt gasspetalen ka tror det som feiler den??? trenger også hjelp til å finne sportstoler:) trenger noen sportstoler som kan passe inn i golfen å gjerne med feste:)??? gjerne noe gode senkesett på bilen:)?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 For lav tomgang? prøv å justere den opp litt. Må nok sveise om festene hvis du skal ha sportstoler i den. Hvis du mener bøttestoler iallefall. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 For lav tomgang? prøv å justere den opp litt. Må nok sveise om festene hvis du skal ha sportstoler i den. Hvis du mener bøttestoler iallefall. skal pröve det i morgen å se om det funker:) skal ha sporstoler Med justerbar rygg å trenger litt hjem til å fine dem:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 jeg har en golf 1 med 1,6L i når jeg starter motoren så slår den av seng etter jeg har slipt gasspetalen ka tror det som feiler den??? Du må ikke slipe gasspedalen, da blir den bare mindre og mindre. gjerne noe gode senkesett på bilen:)?? Du trenger bare ET godt senkesett til bilen din. Ikke flere. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 jeg har en golf 1 med 1,6L i når jeg starter motoren så slår den av seng etter jeg har slipt gasspetalen ka tror det som feiler den??? Du må ikke slipe gasspedalen, da blir den bare mindre og mindre. gjerne noe gode senkesett på bilen:)?? Du trenger bare ET godt senkesett til bilen din. Ikke flere. Tommy skal ikke den stå på 1000omdreninger da?? jeg gir litt gas å når jeg slipper den så dör den nesten:S kor hen kan jeg få tak ET godt senkesett da?:P;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 kunekjanse tenkt meg noe gti skjermbesyter:P?? 13tomeren sikker litt utt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 lalalalalalalal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg