Baldrick Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Førerstolen ellers er såpass pen at jeg har mest lyst å beholde de, problemet er bare at sideputene omtrent kun består av ei stålramme, det som engang var sidestøtte er borte vekk. Må jeg levere inn stolen for å få den stoppet om eller er dette noe som er greit å gjør på egenhånd? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Jeg har nettopp bestilt nye sideputer på Møller, og satser på å bytte de selv. Lurer også på å maskinvaske de originale setetrekkene i samma slengen. Håper de ikke krymper :o Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by Ost Jeg har nettopp bestilt nye sideputer på Møller, og satser på å bytte de selv. Lurer også på å maskinvaske de originale setetrekkene i samma slengen. Håper de ikke krymper :o jeg kjøpte en cab i sommer som jeg tok og reiv av setetrekkene og dytta dem vaskemaskinen. gikk fint som faen det. krympa litt men ikke sånn det var noe problem vask dem på 40 grader eller noe. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg