Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hei. I morgen starter denne helgens Shine. En Sort Audi RS4 med litt underskudd på kjærtegn og kos sånn Lakkmessig :D Håper det blir underholdende for dere andre Shineoholics :D Håvard Her er ett dårlig bildet av bilen. Den er vasket, men ser møkkete ut :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Vi kan jo ikke annet enn å glede oss til å se resultatet :D Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Dette blir spennende :) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Ja glem ikke kameraet.....da tar jeg sand i MG21n din....he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hehehehe. Tror på forhånd det blir MG85, MG83/MG80, MG82 og til slutt MG26/20. Men vi får se da. Ikke kosa med Audilakk på lenge. Kommer bilder om ett par timer :D Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hehehehe. Tror på forhånd det blir MG85, MG83/MG80, MG82 og til slutt MG26/20. Men vi får se da. Ikke kosa med Audilakk på lenge. Kommer bilder om ett par timer :D Håvard Beinhard lakk på disse bilene Håvard, hvis den da ikke er lakkert ommigjen elns. Tok en parkeringsplassripe på en slik her i sommer, og herregud sier bare jeg... Men fyr opp litt bilder....Hadde det ikke tatt 2 timer å kjørt ned til deg skulle jeg stikki neddom om titta litt.... Du får stå på, så skal jeg ta turen ut i garasjen å vinterklargjøre den, montere varmepumpe pluss litt anna snacks!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Halla Kristian. Lenge siden sist. Uff ja, det er hard lakk på disse beista. Men med en porsjon tålmodighet og noen gode produkter kan det vel bare blir bedre enn det var. Bildet av forskjerm, noe stygg.... Mye swirls og føsk her. Litt andre bilder... Her er forskjermen clayet, lakkrensa og polert. C2000/Last Touch ,MG85/W-8006 og MG83/W-8006. Blir kjørt over med Cyclo/MG82/Hvite Cyclopads før enten MG20 eller MG26 blir kjørt på med Cyclo/Hvite Cyclopads. Desverre er jeg ei kløne med kamera, men forskjellen er vel der. 50/50 av panseret, desverre litt dårlig bildet. Nå er det ut i garasjen igjen, jobbe mer. More pics later :D Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 :yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Woaw... dette blei strøkent :D gleder meg til å se hele resultatet. Hvor får du de klistremerkene fra forresten? MG85/W-8006, MG83/W-8006 og C2000/Last Touch det er forresten ? :) blir gal av alle disse forkortelsene hehe Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Se her ja håvard...dette blir ikke ille gitt. De merkene der er en liten gode man har når man driver å selger disse greiene!!! hehe ;) Kom med flere bilder da Håvard, ikke vits å være sild på det!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Det går litt smått idag, hatt masse besøk oxo har jeg ett kranglebein. De klistremerkene er noe jeg fant på lageret da jeg jobbet hos Meguiars.(slutta der nå). Det att jeg skriver / mellom 2 produkter er fordi det er den kombinasjon jeg brukte de i. MG85 Lakkrens/W-8006 Polishpad, MG83 Rensepolish/W-8006 Polishpad og C2000 Claybar/Last Touch Flytende voks. MG85 MG83 Last Touch C2000 Claybar W-8006 Polishpad Normalt ville jeg brukt W-7006 Lakkrensepad med MG85 Lakkrens. Men i dette tilfellet havnet jeg på W-8006. Man finner noen kombinasjoner med tid og stund som man liker :D Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Flere bilder Kanal som rett og slett har fått syra... 50/50 kanal... Dørklinke med for mye sår til att jeg vil rense mer. Bakskjerm/bakdør.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shiny Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Der hadde du jammen litt av en jobb å gå på, he he. Bra produkter og tiden til hjelp gjør nesten under her. Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Der hadde du jammen litt av en jobb å gå på, he he. Bra produkter og tiden til hjelp gjør nesten under her. Espen Uff ja, du kjenner kanskje igjen bilen ? Håper eieren blir fornøyd når han ser den :D Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ser bra ut her, lettere å jobbe med den gule padsen en den burg, men jeg har ikke benyttet 85 sammen med den før (tror jeg) fjernet det godt med riper på audien? vel ser jo sån ut på bildene da, men har sliti med sorte audi før da lakken på de bilene er knallhard og noe riper har en tendens til å kreve rimelig kraftige saker for å blir fjernet, vanvittig at det er så forskjell på lakken fra en sort audi til en sort bmw i mine øyne.. Fortsett med jobben, og gleder meg til etter bildene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg