Gå til innhold

frå jetta 1.8 gl til 1.8 8v gti

Ranger emnet


christer:-)

Anbefalte innlegg

hei..

nokon som har bygd om til dette før eller kan ein del om det, skal kanskje gjøre det på min bil så lute på litt diverse, vis nokon kan noko om detta eller veit om nokon som kan, gi gjerne mobnr så eg kan ringe og høre litt..:)

 

Noko av det eg lurer på er :

 

passer motorfestene sammen /er det likt ?

Må det byttes noko elektronikk eller div?

Noko spesielt eg må tenke på når eg skal bygge om?

 

Mvh Christer Verpe

Jetta 2 89 mod

jetta 2 87 mod (delebil)

Volvo 240 b23 (herjebil)

Golf 2 89 mod ( nesten vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den passa på motorfesta..men du må ha ledningsnett til gti motoren..å du må ha driv verk til gti en eller liknande..og ikkje minst bremser! men skal ikkje vere noke problem og bygge om.

men eg ville ha bygd om med 16v eller 2,0 gti men med 2,0 blir de meir ommbygging me motorfesta.

Volvo S60 B5204t5 240hk 02 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs kva 2L du setter i da. mange 2L som passer fint nedi. 2L 16v fra corrado og passat , passer fint nedi. dei er heilt like som 16v gti fra golf II.

 

men back to topic.

er det 89 eller 90-mod du har??

det kan vera lett å bytta motor, men ledningsnettet er litt annaleis. har du det rette nettet som passer til sikringsboksen så er det nesten plug & play.

golf/jetta vart levert med anna type plugger på slutten av modellane. (husker ikkje kva modeller) men dette finner du ut ved å sjekka bak sikringsboksen om du har mange små plugger eller eit par store plugger.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår