-Matsi- Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 på bmw-en min har jeg det store orginallrattet som dere sikkert har sett på BMW-er.. Jeg lurte på hvilke ratt jeg kan skifte til, uten å gjøre store modifikasjoner?. Kunne helst tengt meg et annet bmw ratt. Og viss dere vet om noen som har et liggende, så gi beskjed:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hvilken BMW? Har hatt alpina B10 ratt og BMW M3 (E30)ratt på min E34 (91 modell), passer rett på. Hvilken bil er det du ratter? Tror du må ha med airbag om den har det på originalrattet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Matsi- Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hvilken BMW?Har hatt alpina B10 ratt og BMW M3 (E30)ratt på min E34 (91 modell), passer rett på. Hvilken bil er det du ratter? Tror du må ha med airbag om den har det på originalrattet... det er 90 modell bmw 520 jeg har:) så den har ikke airbag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg