Carpo Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hei. Har i dag sentrallås på bilen min. Men kunne gjerne tenkt meg fjernstyrt sentrallås. Men jeg vil ikka ha alarm å slik. Noen som vet hvor man får kjøpt? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hvis det er helt vanlig sentrallås som er original på 240 så har den ikke motor på førerdøra. Da må du i så fall montere dette. Skaffer du deg en 2 kanals sender og mottaker (f.eks fra elfa e.l.) så kan du nok få dette til å funke. Er jo ikke akkurat state of the art det systemet på 240. Ett rele for å låse opp, ett for å låse igjen. Bare å få styrt disse så funker det kalas. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg