Lexar Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hei jeg har en VW-2004mod Sharan med dieselvarmer(Eber). Noen som vet om det mulig å montere en bryter i cupeen slik at den kan startes manuelt?:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 jepp! det er i hvertfall mulig på alle opler. noe som også blir gjort på alle "eldre" opler.. jeg satte hvertfall opp bryter mellom temp føler på diesel varmeren og selve varmeren. da kan man starte og stoppe den når man vil så lenge det er kaldt ute.. anbefaler deg å gjøre dette så du slipper problemene som kommer når diesel varmeren starter og stoppes etter små turer. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Du får kjøpt kit med timer/styring fra kupe :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lexar Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ved det går an å montere tidsur i cupeen,men den starter ikke lengre det er det som er problemet!Må da gå an å starte "jæveln"uten å måtte dra til VW verksted for feilkodesletting annen hver måned!Noen som har koblingsskjema eller andre tips?:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 grunnen til at den ikke starter lenger er sikkert fordi den har feilkoden "prøvd starting" eller no flere ganger.. pga den ikke har fått brenne ferdig vis du har kjørt små turer? da må du montere bryter sånn at du kan starte den da du skal ut å kjøre lengre turer eller bilen står å går.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBE200 Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Du får kjøpt kit med timer/styring fra kupe :) HVOR FÅR DU KJØPT DET? =D akuratt det jeg er på leting etter=D Siter min bil. mine regler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg