Mogwai Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 går det ikkje ann og bruke 21et sprut på 16v turbo =? Hva i all verdens galskap er det å i det hele tatt TENKE på? Putte på Krigs-Jetronic når du bygger 16V turbomotor? Er jo en grunn til at Maxis vil hive ut K-Jetronicen...:sleeping Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 k-jet holder jeg meg langt unna,tenkte bare å sjekke hva folk mente om dette,da jeg har lh2,4 ifra en 2 liter liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Funke sekkert gull det :) Er innsprut og tenning eller.. to hjerner vel? en for tenning og en for innsprut.. I såfall blir vel ikke tenningskurven optimal!? Uansett antall hjerner! hehe.. Men tror nok det fungerer flott fordi/læll.. hvertfall innsprøytningsdelen.. Men k-jet som e såå bra da! :) Skrudd noen timer på det ja.. Stikkord: dyser med inkontinens og forskrudde styretrykkventiler.. og ekstremt nøye på ren bensin uten rusk! Nye dyser hjelper mye som regel.. gikk greit min... til slutt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg