Mk1 cosworth Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Hei har tenkt og kjøpe meg en Cosworth motor, men det mangler en del ting på den: Bunnpanne, fordeler og motorfester, ledningsnett. Følger med: blokk, 4wd topp, ny reg. reim, strammehjulet, gr. a topppakning og toppdekselet. Hva mer mangler før den kan gå? Hva ville dere gitt for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 6-7000 kanskje. Kommer litt ann på stand og effekt. Har vært med å kjøpt motor og girkasse for 12000,-. Dette var da en helt urørt motor. Motorfestene passer fra org. sierra 2.0L Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk1 cosworth Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Var det en Cosworth og t5 girkasse??? I så fall var dt sykt billig.. HAn skulle ha 10 tusen for den, men usikker om det er lurt. Hva mener dere andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk1 cosworth Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Det er en helt orginal "rødtopp". Intercooler og turbo følger heller ikke med. Må vell ta intercooler og radiator fra Volvo. Bunnpanne koster visst 1500kr, ledningsnett 1000 og motorfester 1000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Var det en Cosworth og t5 girkasse???I så fall var dt sykt billig.. HAn skulle ha 10 tusen for den, men usikker om det er lurt. Hva mener dere andre? Stemmer det. Ekke så værst pris Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk1 cosworth Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 OK, har ikke så stor peil. med cosworth eller motorer generelt. Men hva mer mangler jeg før den kan starte, enn det som står? Haster litt da jeg tenkte og se på/kjøpe den i mårra! Alle svar mottas med stoor takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 OK, har ikke så stor peil. med cosworth eller motorer generelt. Men hva mer mangler jeg før den kan starte, enn det som står?Haster litt da jeg tenkte og se på/kjøpe den i mårra! Alle svar mottas med stoor takk! Du skrev: Hei har tenkt og kjøpe meg en Cosworth motor, men det mangler en del ting på den: Bunnpanne, fordeler og motorfester, ledningsnett. Følger med: blokk, 4wd topp, ny reg. reim, strammehjulet, gr. a topppakning og toppdekselet. Hva mer mangler før den kan gå? Hva ville dere gitt for den? Starter, ledningsnett, bunnpanne.. Alle slanger olje/vakum/vann. Alle sensorer, tomgangssensor osv. Masse småting. Er du int. har jeg værstehåndboka til cosworth på 993 sider, feilsøkning og masse teknisk informasjon og tegninger på cd her. Send en pm hvis du er int. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg