orios Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Litt dårlig tittel men det jeg er ute etter er en "boks" lingnende sak som høyttaleren blir montert inni. For å beskytte mot fukt, Denne boksen er i tøylig gummi. Noen som vet hva jeg snakker om og hvor de selges takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 http://www.installbay.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 takk for det. jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vært innom der men har misset at de har det der.. Gjør denne noe med lyden??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ja, den vil gjør slik at de laveste frekvensene nesten forsvinner helt... spesiellt hvis høyttaleren er bregnet for "åpen" montering... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ganske sant, dessverre. I tillegg kan du få en ubehagelig peak i midbassen, også avhengig av elementet. Hvis det (mangel på lavfrekvens/peak) er tilfelle med dine høyttalere, går det f.eks. an å lage et passe stort hull i bunnen av "hatten", så vann osv ikke renner ned fra vinduet, men lufta likevel "flyter fritt". Om du skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Bruker selv disse pga. jeg har slitt med at det kommer veldigt mye vann inn i dørene, og høyttalerene tok med tiden skade av det. Har delt de nesten på midten. da får du som nevnt før beskytelse mot vannet som kommer ovenfra og høytalleren spiller mye bedre en når det er helt tett. Har ikke hatt noe problem med vannet etter jeg begynnte å bruke disse :) Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg