Gå til innhold

Film: Gatebil Drammen Dirt-Drift plus Martin Schanche

Ranger emnet


Pudding

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke akkurat lakk jeg er mest bekymra for da :)

 

Hehe, nei det var det da:)

 

Hadde jeg visst at det skulle bli et sånt treff skulle jeg kjøpt den første og billigste bilen med bakhjulstrekk jeg hadde sett og sveisa sperre og blitt med jeg å:blunk:

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei film pudding, men jeg får sånne svarte striper på sia av filmen, hvorfor det?

puddingfilm.jpg

 

jada.. widescreen maddafucker :P skal ta widescreen i 2008 jeg... henger litt etter :O

 

Og takk for at jeg fikk tyvlåne bilde av deg :P

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det var det da:)

 

Hadde jeg visst at det skulle bli et sånt treff skulle jeg kjøpt den første og billigste bilen med bakhjulstrekk jeg hadde sett og sveisa sperre og blitt med jeg å:blunk:

 

sveis sperre på traktorn, så er du i mål...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy oy oy. Det så sykt morro ut. Men som komentert tidligere. Jeg hadde aldri i værden stilt til start her hvis ikke samtlige startene fikk helakering av bilen etter treffets slutt.

 

Kan bare tenke meg hvor morro det var for dere som stilte. Så hvertfall konge ut.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er dette top tre baner jeg har sitti på med i år.

 

 

Bottnia ring - En suveren vinner, mange lange svinger i høy hastighet, evig sattsning ( finland )

Alastaro - en god andre plass, høy hastighet, mange tekniske deler. ( Finland

Mantorp - en uforglemmelig bane hvor gutta satsa på 4 gir inn i karusellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er dette top tre baner jeg har sitti på med i år.

 

 

Bottnia ring - En suveren vinner, mange lange svinger i høy hastighet, evig sattsning ( finland )

Alastaro - en god andre plass, høy hastighet, mange tekniske deler. ( Finland

Mantorp - en uforglemmelig bane hvor gutta satsa på 4 gir inn i karusellen.

 

Hehe, Enig der. Nordmenn klarer ikke bygge baner. Med unntak av ACR, vært der eller? Blir kult når nye rudskogen er ferdig bygd da-. Får Gatebil leid hele sløyfa blir det plutselig morro

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår